Jaar:4Leeftijd:23Virgo lid:3Mailadres:voorzitter@sv-virgo.nl

Vince Rodenrijs

Beste leden,

Ik ben Vince Rodenrijs, 23 jaar oud, en ik woon al een tijdje op kamers in Breda. Ik ben geboren in Delft en ben opgegroeid in Wateringen. Na de periode van corona voelde ik de behoefte aan een frisse start, en daarom heb ik besloten om te gaan studeren in het prachtige Breda. Mijn keuze viel op de studie Werktuigbouwkunde. Al van jongs af aan ben ik gefascineerd door techniek en de werking van mechanische constructies.

In het begin van mijn studie merkte ik dat ik behoefte had aan meer sociale contacten om de stad beter te leren kennen. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een studentenvereniging. Hoewel ik bij andere verenigingen in Breda ben langsgeweest voor een borrel, voelde ik me daar niet helemaal op mijn plek. Na wat speurwerk op sociale media kwam ik bij Virgo terecht. Op een dinsdagavond ben ik langsgegaan, en dat bleek gelijk een gezellige avond te zijn waar ik me meteen thuis voelde.

Na een jaar lang te hebben genoten van alle leuke activiteiten georganiseerd door de commissies en het bestuur, besloot ik me actief in te zetten voor Virgo. Ik sloot me aan bij de vakantiecommissie en de introductieperiode. Na een succesvol jaar in de commissies, werd ik verkozen tot voorzitter, een rol die ik met veel plezier vervul. Als je nog vragen hebt over onze geweldige vereniging, of als je wilt weten wat Virgo voor jou kan betekenen, spreek me gerust aan!