Jaar:4Leeftijd:22Virgo lid:2Mailadres:secretaris@sv-virgo.nl

Tim Brouwers

Mijn naam is Tim Brouwers en ik ben 22 jaar oud. Ik studeer Biomedisch Onderzoek aan de Avans Hogeschool. In mijn vrije tijd ben ik vaak in de boulderhal te vinden of in onze prachtige soos. Ik ben lid geworden van S.V. Virgo in 2022 tijdens mijn derde studiejaar. Na de corona pandemie merkte ik dat ik behoefte had aan wat meer sociale contacten met andere studenten los van mijn eigen opleiding. Dankzij Virgo heb ik een leuke sociale kring opgebouwd binnen Breda en heb ik een plek gevonden waar ik mezelf altijd thuis voel en waar ik ook altijd met mijn problemen terecht kan. Ik vind het belangrijk dat Virgo een plek kan bieden aan studenten die graag meer andere mensen van verschillende richtingen willen leren kennen en waar ook de kans wordt gegeven om jezelf op meerdere vlakken te ontwikkelen. Ook vind ik het belangrijk dat dit kan bij een vereniging die geen verplichtingen heeft en waar iedereen volledig zichzelf kan zijn. Ik hoop dat mensen die twijfelen of het verenigingsleven wel bij hun past een keer bij ons langskomen om het zelf te ervaren. Hopelijk tot snel! Ik ben ook voor niet-leden altijd te bereiken op mijn e-mailadres hiernaast weergegeven.