Sponsoren

Vind hier een overzicht van alle sponsoren van S.V. Virgo. Ook interesse om sponsor te worden van S.V. Virgo? Dan zijn wij te bereiken via pr@sv-virgo.nl

BRESS

Met een aanbod bestaande uit meer dan 60 verschillende sporten, variërend van fitness tot groepslessen, is BRESS Sportcenter het sportplatform voor hbo-studenten. In het BRESS sportcentrum is er voor iedereen wat te doen: sporten, socializen tijdens events of gewoon een drankje doen in het sportcafé.

Drukbedrijf

Al meer dan 10 jaar verzorgt Drukbedrijf het drukwerk voor zo’n 150 studie- en studentenverenigingen. Hoe we dat doen? Door scherpe prijzen, kwalitatief drukwerk en uitstekende service te leveren. Dus of je nu een almanak wilt drukken, een spandoek voor aan de gevel of een poster voor het aankomende evenement. Wij zorgen dat alles mogelijk is.

Dosign

Dosign Engineering is een toonaangevend Project sourcing en consultancy bureau met meer dan 39 jaar ervaring in de techniek. Onze expertise ligt in het vinden van de juiste technische professionals voor onze opdrachtgevers, en het bieden van uitdagende carrièremogelijkheden voor ambitieuze studenten en starters.

Bij Dosign Students geloven we dat de juiste match tussen studenten en bedrijven leidt tot een vruchtbare samenwerking. Daarom bieden wij een breed scala aan mogelijkheden voor studenten, variërend van (bij)banen en stages tot afstudeeropdrachten en traineeships. Door onze uitgebreide netwerk van opdrachtgevers en onze persoonlijke benadering kunnen wij de perfecte match maken tussen de behoeften van studenten en die van onze opdrachtgevers.

Wij zijn actief in de technische sector, waarbij wij ons richten op de olie- en gasindustrie, farmacie, maritieme sector, voedingsmiddelen industrie, energietechniek, machinebouw, installatietechniek, infra en petrochemie Wij werken met zowel grote multinationals als met kleine en middelgrote bedrijven. Onze opdrachtgevers zijn gevestigd in Nederland en daarbuiten, wat betekent dat wij studenten kunnen verbinden met bedrijven in binnen- en buitenland. Als je op zoek bent naar een uitdagende baan, bijbaan, stage of afstudeeropdracht in de technische sector, dan ben je bij Dosign aan het juiste adres. Ons team van ervaren recruiters staat klaar om je te helpen bij het vinden van de perfecte match. Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek de mogelijkheden die wij bieden!

AXI

AXI is een end-to-end software en ICT solutions partner actief in Nederland en België. Met een uitgebreid portfolio aan oplossingen ondersteunen we organisaties dagelijks met hun IT-uitdagingen. We bedenken, ontwikkelen en beheren innovatieve softwareoplossingen voor organisaties actief in de retail-, overheid-, zorg-, services- en industriesector. AXI heeft kantoren in Breda, Willebroek (BE) en Gent (BE) en mag ondermeer de Bijenkorf, (Inter)gamma, Plus, Colruyt Group, Casa, Dille en Kamille en Lagardère Travel Retail tot haar klanten rekenen.

En die klanten … die ondersteunen we niet alleen. AXI bestaat uit een energiek en ervaren team van meer dan 400 AXI-collega’s die elke dag het beste van zichzelf geven.

Hun talent, dat is onze motor. Daar zijn we van overtuigd. We zetten dan ook heel erg in op zelfontwikkeling, levenslang leren en wellbeing op de werkvloer. Bij AXI werk je vanuit jouw expertise, interesses en sterktes en kan je je talenten verder ontplooien. Even ontladen? Dat doe je tijdens één van de vele AXI lunches, afterworks of tijdens een spelletje darts in onze kantoren.

Ook zin in ‘AXI’? Bekijk onze vacatures!

FMI Improvia

FMI ImProvia kijkt verder dan de vraag van de opdrachtgever. Want alleen zo kunnen we technologie zo intelligent mogelijk inzetten en oplossingen bedenken die een business naar grote hoogten kunnen stuwen. Ingenieuze ideeën die we omzetten naar een technische architectuur. Klaar voor morgen. Want de toekomst, die bouwen we vandaag. Wij zijn een technische dienstverlener waarbij we oplossingen bieden op 2 verschillende manieren. De engineers van Engineering Professionals richten zich op vraagstukken bij de klant op locatie. De engineers van onze machinebouwtak richten zich op vraagstukken rondom engineeringsoplossingen in de vorm van een gehele machine, op basis van de wensen en eisen van de klant. Samen vormen we 1 geheel. Technische kennis wordt gedeeld middels kennissessies of verbeterd via onze FMI ImProvia Academy. Ook zoeken we elkaar op tijdens verschillende sociale evenementen waarbij teambuilding voorop staat. Gezamenlijk werken we vanuit de volgende locaties: Drachten, Hoofddorp, Breda, Best, Aachen (Duitsland) en Pila (Polen) Ook vinden we het belangrijk om studenten ruimte te geven om zich te ontwikkelen met verschillende, doorlopende projecten. De studenten zijn de engineers van de toekomst, maar ook kunnen we hiermee medewerkers intern de mogelijkheid binnen om hun ervaringen te delen, wat ze graag doen. Zo leren we van elkaar.